سرگرمی و ورزش برای حیوان خانگی خود با اسباب بازی های ایمن↩ + برترین محصولات

سرگرمی و ورزش برای حیوان خانگی خود با اسباب بازی های ایمن

  • 24 آذر 1401
  • 0 نظر
  • admin

سگ ها نیاز به جویدن، ورزش و بازی دارند و پیدا کردن اسباب بازی های ایمن برای سگ یک بخش سرگرم کننده از سرپرست حیوان خانگی بودن است.✔

اما برخی از اسباب‌بازی‌ها و اقلام جویدنی می‌توانند به دهان یا شکم سگ شما آسیب برسانند، بنابراین مهم است که بدانید چگونه بدون فرستادن آنها به پیش دامپزشک اسباب‌بازی‌هایی را پیدا کنید که موجود شما را به چالش بکشد.

خوشبختانه، گزینه‌های زیادی وجود دارد (شاید خیلی زیاد!)، و لازم نیست برای پیدا کردن اسباب‌بازی‌هایی که سگ شما را سرگرم می‌کنند و آن‌ها را تناسب اندام نگه می‌دارند، پول خرج کنید.

سه دسته اصلی از اسباب بازی های سگ وجود دارد: اسباب بازی های مغزی، اسباب بازی های جویدنی و اسباب بازی های آوردنی. یک سرپرست حیوان خانگی قبل از رفتن به خرید چه چیزهایی باید بدانند؟

اسباب بازی هایی که مغز سگ شما را به چالش می کشد

سگ‌ها پروژه‌ها را دوست دارند و سگ‌هایی که اضطراب جدایی دارند، به تحریک بیشتری نیاز دارند تا کارها را از بین نبرند. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سگ در هر سنی انجام دهید، ایجاد چالش های ذهنی برای آنها است. شما می توانید این کار را بدون سرمایه گذاری روی اقلام فانتزی با پنهان کردن غذاهای سالم سگ یا کیبل در مکان های غیر معمول انجام دهید. یا سعی کنید آنها را در یک حوله بپیچید تا ببینید آیا سگ می تواند بفهمد که چگونه آنها را بیرون بیاورد.

فروشگاه‌های حیوانات خانگی دارای پازل‌های سرگرم‌کننده و محکم زیادی هستند و برخی به حیوان خانگی شما اجازه می‌دهند یکی از آنها را در فروشگاه امتحان کنند تا مطمئن شوند که آن را دوست دارند. پازل‌ها معمولاً محفظه‌های مختلفی دارند که سگ باید آن‌ها را با پنجه یا بینی خود باز کند تا از آن لذت ببرد. برخی از افراد دوست دارند قبل از اینکه سگ خود را تنها بگذارند، یک پازل به او بدهند، بنابراین آنها می توانند به جای دلتنگی برای سرپرست خود، روی آن تمرکز کنند.

با دامپزشک یا کارمند فروشگاه حیوانات خانگی آگاه در مورد ایمنی پازل ها صحبت کنید تا بفهمید که آیا نیاز به نظارت همیشه دارید یا اینکه حیوان خانگی شما ایمن است که با پازل تنها بماند.

کونگ ها – اشیاء لاستیکی سفت که اغلب سوراخی برای کره بادام زمینی دارند (مطمئن شوید که زایلیتول در کره بادام زمینی وجود نداشته باشد!) یا سایر خوراکی ها – برای سگ شما سرگرم کننده هستند. بسیاری از سگ ها نیز از حس جویدن کنگ لذت می برند. کلینیک های دامپزشکی توصیه می کند که دهانه کنگ باید کوچکتر از فک پایین حیوان خانگی شما باشد، اما کل اسباب بازی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا سگ شما نتواند آن را ببلعد.

فروشگاه‌های حیوانات خانگی همچنین توپ‌های مخصوص پخش غذا و سطوح مختلف بافتی را می‌فروشند که می‌توانید از آنها برای پنهان کردن غذاها یا کند کردن سرعت سگ خود استفاده کنید.

اسباب بازی برای جویدن

اگر سگ خود را به فروشگاه حیوانات خانگی ببرید، آنها در مورد ده ها گزینه جویدنی (معمولاً در سطح بینی) بسیار هیجان زده خواهند شد. برخی از این درمان ها می توانند به کاهش پلاک و جرم دندان های سگ شما کمک کنند. به دنبال اسباب بازی های جویدنی با مهر تأیید شورای بهداشت دامپزشکی باشید.

اما باید به آنها کمک کنید تا انتخاب های خوبی داشته باشند. اگر چیزی را خیلی سفت بجوند، می توانند دندان ها یا لثه ها را بشکنند یا آسیب ببینند. محققان توصیه می کنند که به سگ ها استخوان، شاخ، نایلون یا هر چیزی که نمی توانید ناخن خود را به آن فشار دهید، خودداری کنید.

همچنین از اسباب‌بازی‌هایی که دارای قطعات کوچک هستند، یا حیوانات عروسکی که می‌توانند جدا و خورده شوند، خودداری کنید. سگ ها نیز باید همیشه نظارت شوند. آنها می توانند خرد کنند و مشکلات جدی ایجاد کنند.

جویدن خوراکی ها

وقتی صحبت از جویدن خوراکی‌ها می‌شود، به دنبال آن‌هایی باشید که توسط شورای سلامت دامپزشکی تایید شده‌اند. این سازمان برخی از پوست های خام نرم، جویدنی های دندانی، چوب های دندانی و موارد دیگر را تایید کرده است.

Exercise for pets

معمای استخوان

بیشتر سگ ها مانند اقوام وحشی خود دیوانه استخوان هستند. اما برخی از استخوان ها می توانند خطرناک باشند. استخوان های پخته شده همیشه باید ممنوع باشد. آنها می توانند اندام های ظریف را خرد کرده و سوراخ کنند.

نظرات متناقضی در مورد اینکه آیا دادن استخوان خام به سگ از قصابی یا فروشگاه حیوانات خانگی بی خطر است وجود دارد.

کلینیک دامپزشکی گزارش می دهد که شکستگی دندان ها از مشکلات رایج سگ ها است و بیشتر آنها به دلیل جویدن اشیایی است که برای دندان های آنها خیلی سفت است. دندان‌های آن‌ها برای بریدن و پاره کردن گوشت طراحی شده است، نه جویدن استخوان‌های سخت.

آن ها موافق هستند که استخوان های پخته شده، از جمله استخوان های دودی یا خیسیده، خطرناک هستند. اما آنها به فواید جویدن روی بافت های نرم چسبیده استخوان های خام اشاره می کنند. اگر می خواهید به سگ خود استخوان های خام بدهید، آنها موارد زیر را توصیه می کنند:

  • استخوان ها باید به اندازه سر سگ شما باشد.
  • باید از یک قصابی معتبر تهیه شود.
  • قوانین بهداشت مواد غذایی را برای جلوگیری از بیماری های ناشی از غذا رعایت کنید.
  • آسیاب کردن استخوان ها را در وعده های غذایی سگ خود در نظر بگیرید.

اگر نگران خطرات استخوان ها هستید، همیشه می توانید جویدن هایی را انتخاب کنید که از لاستیک یا طناب محکم ساخته شده اند.

پیشنهاد:
چگونه در اطراف حیوانات خانگی سالم زندگی کنیم

اسباب بازی های ایمن برای واکاوی و جستجو

برخی از نژادها یا مخلوط‌های سگ عاشق آوردن هستند و برخی دیگر غریزه آن را ندارند. اگر سگ شما دوست دارد بیاورد، مگر اینکه یک المپیکی یا یک بازیکن حرفه ای بیسبال باشید، می توانید فاصله خود را با استفاده از توپ تنیس افزایش دهید. کونگ ها اسباب بازی های قابل حملی هستند و انواع توپ های محکم در فروشگاه ها موجود است.

برخی از سگ‌ها دوست دارند انواع دیگر اسباب‌بازی‌های محکم و قابل کشش را بکشند و بیاورند، و برای کسانی که تمایل دارند، فریزبی‌های ایمن و انعطاف‌پذیر زیادی وجود دارد.

اگر سگ شما می خواهد توپ تنیس بیاورد، مطمئن شوید که توپ ها به اندازه ای بزرگ هستند که نتوانند در گلویش گیر کنند. و اجازه ندهید که آنها عادت جویدن توپ ها را پیدا کنند زیرا می توانند به دندان های آنها نیز آسیب برسانند.

زمان پیاده روی زمان کیفیت زندگی است

سگ ها اعضای مهم خانواده در خانواده خود (انسان و سگ های دیگر) هستند. برای بسیاری از سگ ها، پیاده روی روزانه زمان مورد علاقه آنها در روز است. نکات ما را برای پیاده روی سگ خود ببینید.

کلاس های اجتماعی شدن توله سگ ها راهی عالی برای آشنا کردن سگ شما با موقعیت ها و اشیاء جدید است.

سرپرست حیوانات خانگی که سؤالاتی دارند می توانند با دامپزشکان، مربیان و رفتارشناسان در مورد بازی ها، فعالیت ها و اسباب بازی های مناسب سن حیوانات خانگی صحبت کنند.

فرقی نمی‌کند پیاده‌روی با بند، پارک سگ‌های بدون بند، یا بازی در حیاط یا خانه، سرپرست حیوانات خانگی و سگ‌ها از زمان بازی سود می‌برند.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

نگهداری گربه ها به عنوان حیوان خانگی

✎تحقیقات نشان داده است که گربه ها می توانند حمایت عاطفی و خلق و خوی شما را بهبود بخشند و […]

قیمت غذای حیوانات خانگی در حال افزایش است. سرپرست حیوان خانگی چه کاری انجام دهد؟

✍ شکی در این نیست: قیمت غذای حیوانات خانگی در حال افزایش ⬆ است. به عنوان سرپرست حیوانات خانگی، ما […]

گربه سانان سالم: شناخت مشکلات رایج سلامت گربه

گربه ها به طور کلی موجودات سالمی هستند.☻ اما آنها بهترین نیستند که به ما اطلاع دهند که آیا درد […]

نگهداری از سگ ها به عنوان حیوان خانگی

سگ ها می توانند اثرات مثبت زیادی بر زندگی صاحبان خود داشته باشند.❤ آنها بر رشد اجتماعی، عاطفی و شناختی […]

نگهداری پرندگان به عنوان حیوانات خانگی

حیوانات خانگی پردار مانند طوطی ها می توانند مکمل های جذابی برای خانواده باشند. صاحبان پرندگان باید بدانند که اگرچه […]

شما یک دوست دارید: حیوانات خانگی برای رفع افسردگی و اضطراب

یکی از لذت بخش ترین بخش های دامپزشکی زمانی است که من پیوندهای نزدیکی را که مردم با حیوانات همراه […]

چگونه در اطراف حیوانات خانگی سالم زندگی کنیم

خطرات و مزایای حیوانات خانگی را درک کنید ✍ داشتن حیوان خانگی مزایای زیادی برای سلامتی دارد. آنها می توانند […]

حیوانات خانگی و مقاومت ضد میکروبی

✎ آنتی‌بیوتیک‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهند، اما هر زمان که استفاده شوند، می‌توانند منجر به مقاومت ضد میکروبی شوند. […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه