تشک سگ و گربه مدل دومینو

معرفی محصول یک انتخاب ایده آل برای سگ های نژاد بزرگ مانند ژرمن ، هاسکی ، گلدن و هم سایز […]

معرفی محصول

یک انتخاب ایده آل برای سگ های نژاد بزرگ مانند ژرمن ، هاسکی ، گلدن و هم سایز این نژاد ها می باشد البته برای سگ های کوچکتر نیز قابل استفاده است. جنس این تشک خواب بزرگ سگ از پارچه لطیف و ضخیم مانند پارچه های مبل ساخته شده است و جنس پارچه رو مخملی است و اطراف و دیواره ها با چرم مصنوعی بسیار با کیفیت ساخته شده است .این جای خواب سگ دو تیکه است و میتوانید بالشتک داخل آن را در بیاورید و آن را تمیز کنید.داخل تشک خواب مناسب سگ های بزرگ و کوچک از الیاف با کیفیت پر شده است و به مرور زمان …

جزئیات محصول

ابعاد

۷۰x۵۰x۱۰ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

جنس

چرم مصنوعی و پارچه قابل شستشو

گونه حیوان

جونده

گربه

سگ

خزنده

سایر توضیحات

تشک خواب سگ یکی از ملزوماتیست که برای خواب بهتر حیوان تهیه آن ضروریست. خصوصاً اگر سگ شما اجازه این را دارد که بر روی تخت شما بخوابد بهتر است تشک مخصوص خود را داشته باشد. استفاده از تشک خواب بزرگ سگ مزایای بسیاری دارد که به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:
سگ شما می‌تواند از این جای خواب گرم و نرم برای خواب باکیفیت در طول روز و خواب شبانه استفاده کند.
برخلاف سطح زمین وجود جای خواب سگ می‌تواند او را گرم نگه داشته و حیوان پشمالو شما را از بیماری آرتروز مفاصل و پینه حفظ کند.
برخلاف مبل یا تخت خواب انسان‌ها این تشک خواب به سگ حس تعلق داده و قلمرویش حساب می‌شود.
تشک خواب سگ قابل حمل بوده و شما زمانی که از منزل خارج می‌شوید یا به مسافرت می‌روید می‌توانید آن را با خود برده و خواب راحتی را برای حیوان خود به ارمغان بیاورید.
شما همچنین می‌توانید از تشک خواب سگ خود در کف قفس یا باکسش نیز استفاده کنید. در این صورت بهتر است قبل از خرید تشک سگ، ابعاد دقیق باکس یا قفس را اندازه گیری کرده و در نظر بگیرید.
مزایای تشک خواب سگ مدکاو
کیفیت بالا:
این محصول یکی از باکیفیت ترین تشک های تولید شده برای حیوانات میباشد.
اندازه مناسب:
ساخت و ابعاد مناسب تشک برای حیوان شما تشک خواب سگ باید فیت بدن او باشد و سر یا دست و پایش نباید از آن آویزان شود، در غیر این صورت ممکن است موجب آسیب به مهره‌هایش شود.
قابلیت شست و شو:
قابلیت شستشو تشک ها طبق دستور العمل ، به دلیل ویژگی‌های رفتاری سگ و امکان آلوده شدن سگ با بقایای غذا و ادرار بهتر است تشک خواب سگ قابل شستشو (ترجبحاً در ماشین لباسشویی) باشد. خصوصاً در ارتباط با سگ‌هایی که آلرژی دارند و وسایل آنها باید به صورت مرتب شسته و ضدعفونی شود این موضوع اهمیت بیشتری دارد.
پارچه و فوم تشک:
استفاده از متریال با کیفیت ، پارچه به کار برده شده برای تشک بزرگ مخصوص خواب سگ باید از الیاف با کیفیت و ضدالرژی باشد. در صورتی که سگ شما سنش بالاست یا مشکلات مفصلی و آرتروز دارد باید حتما تشک‌های طبی برای او خریداری کنید. این تشک‌ها از فوم‌های ضخیم‌تر و با کیفیت‌تر و کاملا طبی درست شده‌اند.

کالا های مرتبط