جای خواب سگ و گربه مدل لوکس

معرفی محصول تشک خواب سگ و گربه لوکس یک انتخاب ایده آل برای کلیه نژاد گربه ها و سگ های […]

معرفی محصول

تشک خواب سگ و گربه لوکس یک انتخاب ایده آل برای کلیه نژاد گربه ها و سگ های کوچک مانند پامر،شیتزو و… است .
داخل این تشک فوم قراردارد و به مرور زمان فرو نمی رود و حالت خود را از دست نمی دهد و دیواره آن از با کیفیت ترین چرم مصنوعی تشکیل شده است و روی تشک از یک پارچه نرم ساخته شده است که گربه و سگ شما عاشق خوابیدن بر روی سطح لطیف آن خواهد شد.

جزئیات محصول

ابعاد

۴۵x۴۵x۳۵ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

جنس

چرم مصنوعی و پارچه قابل شستشو

گونه حیوان

جونده

گربه

سگ

خزنده

سایر توضیحات

تشک خواب لوکس یکی از ملزوماتیست که برای خواب بهتر حیوان تهیه آن ضروریست. خصوصاً اگر سگ یا گربه شما اجازه این را دارد که بر روی تخت شما بخوابد بهتر است تشک مخصوص خود را داشته باشد. استفاده از تشک خواب برای سگ مزایای بسیاری دارد که به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

سگ شما می‌تواند از این جای خواب گرم و نرم برای خواب باکیفیت در طول روز و خواب شبانه استفاده کند.
برخلاف سطح زمین وجود جای خواب سگ می‌تواند او را گرم نگه داشته و حیوان پشمالو شما را از بیماری آرتروز مفاصل و پینه حفظ کند.
برخلاف مبل یا تخت خواب انسان‌ها این تشک خواب به سگ حس تعلق داده و قلمرویش حساب می‌شود.
تشک خواب سگ قابل حمل بوده و شما زمانی که از منزل خارج می‌شوید یا به مسافرت می‌روید می‌توانید آن را با خود برده و خواب راحتی را برای حیوان خود به ارمغان بیاورید.

مزایای تشک خواب لوکس

کیفیت بالا:
این محصول یکی از تولیدات با کیفیت جای خواب سگ و گربه میباشد.

اندازه مناسب:

ساخت و ابعاد مناسب تشک برای حیوان شما تشک خواب سگ باید فیت بدن او باشد و سر یا دست و پایش نباید از آن آویزان شود، در غیر این صورت ممکن است موجب آسیب به مهره‌هایش شود.

قابلیت شست و شو:

قابلیت شستشو تشک ها طبق دستور العمل ، به دلیل ویژگی‌های رفتاری سگ و امکان آلوده شدن سگ با بقایای غذا و ادرار بهتر است تشک خواب سگ قابل شستشو (ترجبحاً در ماشین لباسشویی) باشد. خصوصاً در ارتباط با سگ‌هایی که آلرژی دارند و وسایل آنها باید به صورت مرتب شسته و ضدعفونی شود این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

پارچه و فوم تشک:

استفاده از متریال با کیفیت ، پارچه به کار برده شده برای تشک خواب سگ باید از الیاف با کیفیت و ضدالرژی باشد. این تشک‌ها از فوم‌های ضخیم‌تر و با کیفیت‌تر درست شده‌اند.

کالا های مرتبط