دانخوری مدل بوقلمون

معرفی محصول این محصول از استحکام مناسبی برخوردار میباشد و از مهمترین مشخصات کیفی این محصول بهره گیری از پلاستیک […]

معرفی محصول

این محصول از استحکام مناسبی برخوردار میباشد و از مهمترین مشخصات کیفی این محصول بهره گیری از پلاستیک و مواد کاملا بهداشتی و نو میباشد که میتواند 1 لیتر آب را در خود جای دهد .
آبخوری 1 لیتری از پلاستیک به شکلی طراحی شده است که قسمت کفی با کلاهک آبخوری قفل شده که این امر موجب استفاده راحت تر از آن را میسر می کند و همچنین در طراحی آن امکان غرق شدن و حتی در آب قرار گرفتن و خیس شدن طیور هر چند در اندازه کوچک تحت هیچ شرایطی در آن وجود نداشته باشد.

جزئیات محصول

ابعاد

۲۸x۲۸x۵۰ سانتی‌متر

وزن

۸۹۶ گرم

گونه حیوان

پرنده

کشور سازنده

ایران

سایر توضیحات

سیستم آبخوری ها در حالت کلی به دو گروه آبخوری دستی و آبخوری اتوماتیک تقسیم می شوند . آبخوری بوقلمون اتوماتیک از جمله انواع آبخوری های اتومات محسوب می گردد از مهمترین مشخصات کیفی این محصول بهره گیری از پلاستیک و مواد کاملا بهداشتی و نو می باشد تا محیط نگهداری پرنده از گزند پاشیده شدن آب و یا آلودگی در امان باشد .
آبخوری بوقلمون اتوماتیک برای پرورش دهندگان از خانگی تا صنعتی مورد استفاده می باشد. این مدل از آبخوری از جمله آبخوری های اتومات آویز پرفروش در ایران می باشد.
این محصول از استحکام مناسبی برخوردار میباشد و در تولید آن همانطور که در بالا اشاره شد از مواد کاملا بهداشتی نو و درجه یک استفاده شده است
آبخوری بوقلمون اتوماتیک در سالن های پرورش بوقلمون صنعتی و اردک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این آبخوری به سبک آبخوری های اتوماتیک آویز دارای مکانیزم مخصوصی است که در صورت کم شدن آب جریان آب وصل شده و آب مورد نیاز بوقلمون به صورت اتوماتیک تامین می شود.
شکل خاص این آبخوری راحتی استفاده پرنده را فراهم می کند.
در این آبخوری از مکانیزم آبخوری آویز مدل جامبو استفاده می کند.
این نوع از آبخوری طریقه نصب و استفاده بسیار راحتی دارد و برای نصب آن نیازی به نیروی متخصص برای نصب و راه اندازی آن نمی باشد.
برای تکان خوردن کمتر آبخوری بوقلمون اتوماتیک به هنگام استفاده پرنده می توان میله یا قطعه چوبی بروی زمین قرار داد و آبخوری را روی آن فیکس کرد ، بنابراین اگر پرنده به آبخوری تنه بزند دیگر آبخوری تکان نخورده و ریزش آب بر روی بستر کاهش می یابد ، هرچند که این مدل از آبخوری قابلیت قرار گرفتن بروی بستر را نیز دارد.

کالا های مرتبط