سرلاک طوطی سانان ویگر کد V200 وزن 0.2 کیلوگرم

معرفی محصول سرلاک طوطی سانان ویگر محصول شرکت نیلاطیور به شماره ثبت 76953 و شماره ملی 14010037053 با مجوز از […]

معرفی محصول

سرلاک طوطی سانان ویگر محصول شرکت نیلاطیور به شماره ثبت 76953 و شماره ملی 14010037053 با مجوز از سازمان دامپزشکی و عضو اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران می باشد. این سرلاک با فرمولی مشابه سرلاک های خارجی عرضه گردیده و رقیب سرلاک های خارجی می باشد. ترکیبات این سرلاک تمامی مواد مورد نیاز یک جوجه را دارا می باشد که شامل کربوهیدارت، امگا 3، پروبیوتیک( باکتری های مفید بدن)، پروتئین(متیونین، لیزین، والین، تریپتوفان، فینل آمین، ترونین، لوسین، ایزولوسین)، ویتامین(B1,B2,B3,B5,B …

جزئیات محصول

ابعاد

۲۰x۱۴x۵ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰ گرم

برند

ویگر

گونه حیوان

پرنده

کشور سازنده

ایران

سایر توضیحات

طریقه استفاده از محصول: مقدار کافی از سرلاک را در آب جوشیده ولرم شده( دمای ۵۰ درجه) مخلوط کرده و آنقدر بهم میزنیم تا به دمای ۳۷ تا ۴۰ درجه برسد. می توانید به روش سنتی مقداری از سرلاک را روی نبض دست ریخته و از داغ نبودن آن مطمئن شوید و سپس سر جوجه را نگه داشته و با زاویه ۴۵ درجه کرمک را از سمت چپ نوک جوجه وارد کرده و به سمت راست جوجه فرو کنید و با سرعت یکنواخت و نسبتا سریع خالی کنید.
نکات مهم :تا زمانی که چینه دان پرنده کاملا خالی نشده از سرلاک دادن مجدد خود داری کنید، حجم بالای سرلاک نه تنها مفید نیست بلکه باعث گرفتگی مجرای تنفسی و چینه دان و یا تخمیر غذادر قسمت خارجی چینه دان و نهایتا مرگ طوطی میشود.
پس از سرلاک دادن از بازی کردن با جوجه بپرهیزید.
جوجه را در دمای ۲۹تا۳۰ درجه نگهداری کنید.
سرلاک نباید خیلی شل یا سفت یا سرد نباشد.
هر وعده به میزان لازم سرلاک تهیه کنید و باقی مانده را حتما دور بریزید.
غلظت سرلاک در روزهای ابتدای تولد رقیق باشد و رفته رفته به غلظت آن بیافزایید.
درجای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود.

کالا های مرتبط