غذاي خشک گربه رفلکس پلاس مدل Urinary with Chicken وزن 1.5 کيلوگرم

معرفی محصول جزئیات محصول ابعاد ۲۰x۱۰x۳۸ سانتی‌متر وزن ۱۵۰۰ گرم برند Reflex گونه حیوان گربه سایر توضیحات اگر گربه شما […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

ابعاد

۲۰x۱۰x۳۸ سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰ گرم

برند

Reflex

گونه حیوان

گربه

سایر توضیحات

اگر گربه شما برای دفع ادرار خود دچار مشکل است، هر بار میزان کمی ادرار دفع می‌کند، درد دارد یا تعداد دفعات دفع ادرارش تغییر کرده است، ممکن است به مشکلات ادراری مبتلا شده باشد. در این شرایط و تحت نظر دامپزشک، یکی از موثرترین روش‌های درمانی، تغییر رژیم غذایی است. غذای Reflex Plus Urinary Adult Cat Food with Chicken، یک محصول درمانی مناسب برای بیماری‌ها و مشکلات ادراری است.
ویژگی‌های Reflex Plus Urinary Adult Cat Food with Chicken با فرمولاسیون ویژه با منیزیم کاهش یافته و کاهش pH ادرار، موجب پیشگیری از تشکیل سنگ‌های ادراری می‌شود. این محصول یک غذای کامل، مقوی و متعادل است که با پروتئین مرغ غنی شده و طعمی عالی دارد. در ترکیب آن از امگا ۳ و امگا ۶ استفاده شده است و با عصاره یوکا، باعث کاهش بوی نامطبوع مدفوع می‌شود.
غذای یورینری رفلکس سیستم ایمنی را تقویت می کند و موجب بهبود رشد و عملکرد بدن می شود. مخمر آبجو موجود در این غذا به بهبود کیفیت و سلامت پوست و مو کمک می‌کند.
ترکیبات: پروتئين مرغ، ذرت، برنج، چربی مرغ، الیاف نیشکر، جگر، ويتامين و مواد معدني، دانه کتان، مخمر آبجو، لینسید، زایلوالیگوساکاریدها، نمک، یوکا شیدیگرا، مواد نگهدارنده و آنتی‌اکسیدان‌ها.
مواد معدنی: کلسیم، فسفر، سدیم، ید، روی، مس، آهن، سلنیوم.
ویتامین‌ها: ویتامین آ، ویتامین د، ویتامین ای، ویتامین سی، ویتامین های ب۱، ب۲، ب۳، ب۶، ب۷ و ب۱۲.
آنالیز ترکیبات: پروتئین ۳۴%، چربی ۱۴%، فیبر ۴%، مواد معدنی ۷%.
اين محصول بيش از يکسال تاريخ انقضا دارد.

کالا های مرتبط