غذای خشک گربه بالغ رفلکس پلاس مدل Hairball & Indoor  وزن 1500 گرم

معرفی محصول شعار برند رفلکس در مورد محصولات سگ و گربه رفلکس پلاس Reflex Plus تغذیه بهتر، زندگی سالمتر و […]

معرفی محصول

شعار برند رفلکس در مورد محصولات سگ و گربه رفلکس پلاس Reflex Plus

تغذیه بهتر، زندگی سالمتر و لحظات شادتر با محصولات رفلکس پلاس

غذای خشک گربه مدل هیربال و ایندور به طور خاص برای رفع نیازهای تغذیه ای گربه های مو بلند و داخل خانه و برای حمایت از سلامت پوست و موی بدن آنها فرموله شده است. فیبر طبیعی و محتوای پسیلیوم از ایجاد گلوله مویی در شکم گربه جلوگیری می کند.
غذای خشک کامل و فرموله شده متعادل با ماهی سالمون برای گربه های موبلند و گربه های داخل خانه با سن بیش از 12 ماه.

جزئیات محصول

ابعاد

۳۸x۲۰x۱۰ سانتی‌متر

وزن

۱۵۰۰ گرم

برند

رفلکس

گونه حیوان

گربه

سایر توضیحات

پروتئین های سالمون (کم آب)، پروتئین های حیوانی (کم آب)، ذرت، چربی مرغ، برنج، فیبرهای نیشکر، تفاله چغندر، پروتئین های ماهی هیدرولیز شده، ویتامین ها و مواد معدنی، روغن ماهی، زیلو-الیگوساکاریدها، مخمر آبجو، پسیلیوم، نمک، یوکا شیدیگرا، ال کارنیتین، مواد نگهدارنده – آنتی اکسیدان ها.

مواد معدنی: کلسیم ، فسفر ، سدیم ، ید ، روی ، مس ، آهن ، سلنیوم.

ویتامین ها: ویتامین ها. B۳، D ، C ، B۱ – B۲ – A (نیاسین) – B۶ – B۱۲ – B۷ (بیوتین)

Super XOS PREBIOTICS چیست؟

Xylo-oligosaccharides (XOS) ماده فوق پری بیوتیکی است که با هیدرولیز لپه ذرت بدست می آید. XOS با مقدار کالری تقریباً صفر گلیسمی و چربی نامطلوب را در گربه ها کاهش می دهد.
XOS به صورت دست نخورده در روده بزرگ و توسط Bifidobacteria و Lactobacilli که باکتریهای هضم هستند استفاده می شود. این تخمیر صورت گرفته ناراحتی های گوارشی و نفخ را محدود می کند.

اجزاء تحلیلی : پروتئین خام ۳۴% ، چربی خام ۱۴% ، خاکستر خام ۸ % ، فیبر خام ۵%

دستور مصرف:

نکات مهم : • مقدار توصیه شده برای تغذیه روزانه (گرم در روز) با توجه به وزن بدن گربه (کیلوگرم) و وضعیت گربه (A- لاغر، B- نرمال یا C- اضافه وزن) ، به نمودار مراجعه کنید. • جیره غذایی روزانه می تواندنسبت به دما، سبک زندگی (در فضای باز یا داخل خانه)، مزاج و فعالیت متغیر باشد. • برای اطمینان از وزن مناسب بدن گربه مقدار غذا را وزن کنید. • برای تعیین میزان وعده درست، اشتهای گربه، وضعیت ظاهری و مدفوع آن را ارزیابی کنید. • تغییر از یک غذا به غذای دیگر باید به تدریج با مخلوط کردن مقدار کمی از هر دو ماده غذایی در طی یک هفته انجام شود. • اطمینان حاصل کنید که گربه شما به آب شیرین دسترسی دائمی دارد. حتی اگر آب زلال به نظر می رسد ، حداقل روزانه آن را تعویض کنید. • محصول را در جای خشک و خنک نگه دارید و مطمئن شوید که کیسه غذا پس از هر بار تغذیه به درستی بسته شده است.

کالا های مرتبط