غذای خشک گربه رویال کنین مدل رنال سلکت وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول جزئیات محصول ابعاد ۴۰x۱۹x۴۰ سانتی‌متر وزن ۲۰۰۰ گرم برند رویال کنین گونه حیوان گربه سایر توضیحات غذای رنال […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

ابعاد

۴۰x۱۹x۴۰ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

برند

رویال کنین

گونه حیوان

گربه

سایر توضیحات

غذای رنال سلکت یا Renal Select بیماری کلیوی رویال کنین برای درمان گربه های بالغ مبتلا به نارسایی مزمن کلیه تولید شده و ترد و خوشمزه است.

استفاده از این محصول برای گربه های بالغ که به نارسایی مزمن کلیه هستند با تجویز دامپزشک توصیه می شود. غذای رنال گربه رویال کنین در سه نوع مختلف تولید و عرضه شده که شامل رنال، رنال سلکت و رنال اسپشیال هستند. کارایی این محصولات یکسان بوده و تفاوت آنها در عطر، طعم، شکل و بافت دانه هاست. رنال سلکت با دانه های ترد و مغزدار، برای گربه هایی که به خوردن غذاهای ترد عادت دارند، مناسب تر است. این غذا با عطر و طعم عالی، اشتهای گربه ها را برانگیخته می کند.

گربه های بیمار معمولاً اشتهای خود را از دست می دهند. به همین دلیل این محصول با انرژی بالا تولید شده تا گربه ها بتوانند با خوردن حجم کمتری از غذا، انرژی بیشتری به دست آورند. برای تشویق بیشتر گربه ها به غذا خوردن، می توان از پوچ رنال نیز در کنار این غذا استفاده کرد. میزان غذای مورد استفاده در هر روز را مطابق با جدول غذایی محاسبه کنید.
مناسب برای گربه های بالغ مبتلا به نارسایی مزمن کلیهبا انرژی بالا برای کاهش میزان غذای مورد نیازبا عطر و طعم عالی جهت برانگیختن اشتهای گربهبا دانه های بالشتکی، مغزدار و تردبا فسفر کاهش یافته و پروتئین متوسط

کالا های مرتبط