غذای خشک گربه رویال کنین مدل BIRITISH SHORTHAIR KITTEN وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول جزئیات محصول ابعاد ۱۰x۱۹x۴۰ سانتی‌متر وزن ۲۰۰۰ گرم برند رویال کنین گونه حیوان گربه سایر توضیحات غذای کیتن […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

ابعاد

۱۰x۱۹x۴۰ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

برند

رویال کنین

گونه حیوان

گربه

سایر توضیحات

غذای کیتن بریتیش یا British Shorthair Kitten بچه گربه بریتیش رویال کنین غذایی کامل برای تامین نیازهای سنین ۲ تا ۱۲ ماهگی این نژاد است.

این محصول با تامین تمامی نیازهای غذایی به صورت صحیح، به سالم ماندن بچه گربه ها پس از بلوغ کمک بسزایی می کند. زمانی که سیستم ایمنی در حال شکل گیری و ارتقا است، نیاز به ترکیبات غذایی خاصی دارد. ترکیبی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای که در این محصول وجود دارند به خوبی می توانند به بهبود و تقویت سیستم ایمنی کمک کنند.

دستگاه گوارش تا ۱۲ ماهگی نابالغ باقی می ماند، به همین دلیل در غذای کیتن بریتیش رویال کنین از پروتئین های با کیفیت با قابلیت هضم و جذب بالا استفاده شده تا با دستگاه گوارش آنها سازگاری داشته باشد. ترکیبات پروبیوتیک این محصول نیز به تثبیت فلور روده کمک می کنند.

دانه های این غذا به صورت هلالی شکل تولید شده اند و سازگاری مناسبی با دهان بچه گربه ها دارند. همچنین حاوی پسیلیوم و ال-کارنیتین است که از بالا رفتن بیش از حد میزان چربی بدن پیشگیری می کنند. اگرچه غذای بچه گربه بریتیش رویال کنین به طور ویژه برای نژاد بریتیش مو شورت هیر تولید شده اما برای بچه گربه های سایر نژادها نیز قابل استفاده است.

این محصول به صورت غذای پوچ هم تولید شده که قابلیت استفاده به صورت ترکیبی را دارند.

کالا های مرتبط