غذا خشک گربه هپی کت مدل گوشت بره وزن 10 کیلوگرم

معرفی محصول محصولی جدید با بسته بندی جدید هپی کت مخصوص گربه‌های از سال اول زندگی باطعم گوشت بره ،خوش […]

معرفی محصول

محصولی جدید با بسته بندی جدید هپی کت مخصوص گربه‌های از سال اول زندگی باطعم گوشت بره ،خوش طعم و بدون گلوتن،مناسب برای گربه‌های حساس،جلوگیری و کنترل تشکیل گلوله‌ی مویی،کاهش چربی جهت جلوگیری از اضافه وزن،کاهش بوی بد مدفوع،حاوی تائورین و 78٪ پروتئین حیوانی،کنترل PH جهت سلامت دستگاه ادراری،حاوی اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 جهت سلامتی پوست و مو،کنترل و تنظیم کننده‌ی سیستم قلبی و عروقی.

گربه های خانگی به دلیل اینکه در خانه هستند نیاز به غذایی دارند تا با انرژی لازمشان سازگاربوده و ش …

جزئیات محصول

ابعاد

۴۰x۱۵x۶۰ سانتی‌متر

وزن

۱۰۰۰۰ گرم

سایر توضیحات

غذای خوشمزه گربه بالغ با گوشت بره لطیف
برای گربه هایی با شکم حساس، غذای خشک باید بسیار قابل هضم باشد. دستور العمل کامل ما برای آشپزی بزرگسالان Weide-Lamm پروتئین بره با کیفیت بالا را با مواد معدنی و عناصر کمیاب مهم ترکیب می کند. این شامل همه چیزهایی است که گربه خانگی شما برای یک زندگی سالم و سرشار از نشاط نیاز دارد. لذیذهای کوچک با آشپزی بزرگسالان Weide-Lamm – یک محصول خوشمزه با گوشت بره سالم، نخود فرنگی لطیف و گشنیز لطیف خوشحال خواهند شد.

ما غذای خشک Happy Cat خود را با بالاترین کیفیت و با استفاده از فرآیند تولید ملایم تهیه می کنیم. مفهوم تغذیه گربه ثابت شده All in One ، با فرمول خاص خود از مواد فعال، از پنج جنبه مهم سلامت گربه پشتیبانی می کند. این فرمول سیستم ایمنی را تقویت می کند، از سلامت قلب حمایت می کند و عملکرد دستگاه ادراری و گوارشی را تقویت می کند. اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ طبیعی موجود در آشپزی بزرگسالان Weide-Lamm ما نیز پوستی سالم و پوششی براق را تضمین می کند.

مزایای آشپزی بزرگسالان Weide-Lamm چیست؟
آسان برای هضم
از مفاصل حمایت می کند
گلوله های مو را به حداقل می رساند
مناسب حتی برای گربه های حساس
گربه ها چه مقدار غذای خشک و غذای مرطوب نیاز دارند؟
بسیاری از کارشناسان تغذیه مخلوط را توصیه می کنند که در آن کل جیره غذایی به دو قسمت غذای مرطوب و یک قسمت غذای خشک با کیفیت بالا تقسیم می شود. به عنوان مثال، به گربه خانگی خود غذای مرطوب را در دو نوبت در ساعات معین صبح و عصر ارائه دهید. همچنین می‌توانید یک کاسه غذای خشک را کنار بگذارید تا او در طول روز بخورد. و فراموش نکنید که او همیشه به آب نیاز دارد.

ایده دیگر استفاده از Culinary Adult Weide-Lamm به عنوان جایگزینی برای تنقلات گربه برای پر کردن اسباب بازی های هوشمند است. این کار گربه شما را تشویق می کند تا فعال تر باشد.
مخصوص گربه‌های بالغ باطعم گوشت بره
خوش طعم و بدون گلوتن
مناسب برای گربه‌های حساس
کاهش چربی جهت جلوگیری از اضافه وزن
کاهش بوی بد مدفوع
جلوگیری و کنترل تشکیل گلوله‌ی مویی
حاوی تائورین و ۸۵٪ پروتئین حیوانی
کنترل PH جهت سلامت دستگاه ادراری
حاوی اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶ جهت سلامتی پوست و مو
کنترل و تنظیم کننده‌ی سیستم قلبی و عروقی

کالا های مرتبط