کوله پشتی حمل گربه مدل Petkit

معرفی محصول جزئیات محصول ابعاد ۳۳x۳۰x۴۵ سانتی‌متر وزن ۱۴۰۰ گرم جنس پلاستیک ABS و PC گونه حیوان گربه سایر توضیحات […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

ابعاد

۳۳x۳۰x۴۵ سانتی‌متر

وزن

۱۴۰۰ گرم

جنس

پلاستیک ABS و PC

گونه حیوان

گربه

سایر توضیحات

گربه ها حیوانات بسیار کنجکاوی هستند. بنابراین ، در سفر ، آنها به دنبال خروج از محل حمل هستند. کوله پشتی مخصوص گربه کوله پشتی گربه بادی تازه Petkit به طور خاص برای عادات گربه طراحی شده است. یک پنجره دید بزرگ به حیوان خانگی اجازه می دهد تا بدون احتیاط خود را در معرض دید جهان اطراف قرار دهد.

سیستم تهویه
توربو فن داخلی با توان ۵ ولت ، در داخل هوای تازه با میزان بیش از یک بار در ۳۰ ثانیه تامین می شود. گردش فعال به گربه شما امکان می دهد آزادانه هوای تمیز تنفس کند.

تهویه سریع
سنسور دمای داخلی ، به طور خودکار میزان جریان هوا را با توجه به دمای محیط تنظیم می کند و دو گزینه تنظیم را در حالت دستی ارائه می دهد. توصیه می شود در هوای گرم کار فقط روی دنده ۲ کار کند. در سه طرف کوله پشتی دریچه های اضافی وجود دارد.

دریچه دیده بان
دریچه ای شفاف می تواند باعث ایجاد نگرانی در حیوان خانگی شود ، بنابراین در کوله پشتی petkit سطح آن رنگ آمیزی می شود. کوچکترین جزئیات در نظر گرفته شده است. کافی است که صاحب آن بتواند وضعیت حیوان خانگی را مشاهده کند ، چون بزرگی بیش از حد باعث نگرانی گربه می شود.

زیپ قفل دار
برای جلوگیری از باز شدن زیپ بصورت تصادفی ، از یک قفل خود قفل کننده استفاده می شود. اگر نیروی خارجی اعمال نشود ، زیپ همیشه مسدود بوده و از فرار گربه جلوگیری می کند.

فضا
قسمت پایینی دارای یک منطقه مسطح بزرگ است. قسمت جلویی از پلی کربنات جامد ساخته شده است و مرکز ثقل به طور مساوی توزیع شده است. بنابراین حیوان خانگی می تواند هر ژستی داشته باشد.

طرح
پشتی بالشتک ارگونومیک از مواد سبک ساخته شده است ، بندهای شانه به طور مساوی برای کاهش فشار بر پشت توزیع شده است ، و ساختار مش توخالی کار تهویه را انجام میدهد و پشت شما تعرق نخواهد کرد. پنل پشتی دارای طراحی تاشو برای راحتی بیشتر در قرار دادن حیوان خانگی در داخل کیف است

نور پس زمینه
بسته به شرایط خارجی ، سیستم روشنایی داخلی به طور خودکار افزایش و کاهش می یابد. حیوان خانگی شما در تاریکی باقی نمی ماند. سیستم روشنایی این امکان را می دهد که حیوان خانگی را در شرایط کم نور مشاهده کنید.

منبع تغذیه
تهویه و روشنایی از یک باتری خارجی تغذیه می کند که یک جیب مخصوص برای آن وجود دارد. (پاوربانک را باید جداگانه تهیه کنید)

کالا های مرتبط