راه هایی برای ایمن نگه داشتن افراد و حیوانات خانگی در طول سفر✈

راه هایی برای ایمن نگه داشتن افراد و حیوانات خانگی در طول سفر

  • 19 آذر 1401
  • 0 نظر
  • admin

داشتن حیوان خانگی می تواند فرصت های ورزش، بیرون رفتن و کشف مکان های جدید را افزایش دهد. هنگام سفر به مکان های جدید، ممکن است بخواهید حیوان خانگی خود را با خود ببرید. سفر گاهی اوقات می تواند استرس زا باشد، هم برای شما و هم برای حیوانات خانگی شما. گنجاندن حیوانات خانگی در برنامه های سفر شما نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. آماده سازی می تواند به جلوگیری از استرس کمک کند و شما و حیوانات خانگی تان را ایمن و سالم نگه دارد. برخی از مکان‌ها یا انواع سفر (مانند هواپیما✈) ممکن است مقرراتی برای سفر با حیوانات خانگی و همچنین مدارک لازم داشته باشند.☆

آماده شدن برای سفر با حیوانات خانگی

قبل از سفر، اگر در طول سفر از هم جدا شدید، حیوان خانگی خود را به درستی شناسایی کنید. اطمینان حاصل کنید که حیوان خانگی شما برای شناسایی گردن بند دارد و اطلاعات تماس و حیوان خانگی خود را به روز نگه دارید.

ایمن نگه داشتن حیوان خانگی خود در ماشین

داشتن یک سفر جاده ای آرام و ایمن با حیوان خانگی شما نیاز به آمادگی و برنامه ریزی دارد، به خصوص اگر در مسافت های طولانی رانندگی کنید. در اینجا چند نکته برای سفر با ماشین آورده شده است که به شما کمک می کند تا برای یک سفر امن برای شما و حیوان خانگی خود آماده شوید.

  • برای آماده سازی حیوان خانگی خود، آنها را با یک سری رانندگی کوتاه همراه کنید و به تدریج زمان صرف شده در ماشین را افزایش دهید.
  • قبل از سفر در خطوط آزاد راهی، حتماً شرایط لازم برای آوردن حیوانات خانگی را بررسی کنید. اگر حیوان خانگی شما بر روی صندلی سوار است، نگه داشتن آنها در صندلی عقب در یک مهار متصل به سگک صندلی به جلوگیری از آسیب کمک می کند. اجازه دادن به حیوانات خانگی برای پرسه زدن در اطراف ماشین یا سوار شدن با سر بیرون از پنجره می تواند خطرناک باشد.
  • اگر حیوان خانگی شما در جعبه خود نگهداری می شود، بررسی کنید که حیوان خانگی شما می تواند بایستد، بنشیند، دراز بکشد و در داخل جعبه بچرخد. همچنین مطمئن شوید که جعبه به خوبی تهویه شود. جعبه را محکم کنید تا در هنگام توقف خودرو سر نخورد یا جابجا نشود.
  • مقدار زیادی آب، غذا، یک کاسه، افسار، کیسه زباله، لوازم نظافت، دارو و کمک های اولیه، و هرگونه مدارک مسافرتی از جمله اثبات واکسیناسیون هاری به همراه داشته باشید. برای جلوگیری از بیماری ماشین یا استفراغ، سه تا چهار ساعت قبل از حرکت به حیوان خانگی خود غذا بدهید.
  • توقف های مکرر داشته باشید تا سگ ها به استحمام بروند و پاهای خود را دراز کنند.
  • هرگز حیوان خانگی خود را در وسیله نقلیه پارک شده تنها نگذارید. در روزهای گرم، دما می تواند به سرعت در عرض چند دقیقه افزایش یابد و باعث مرگ شود. در هوای سرد، حیواناتی که در اتومبیل رها می شوند می توانند تا حد مرگ یخ بزنند.
پیشنهاد:
کدام گیاهان خانگی دوستدار حیوانات خانگی را باید بگیرید و پرورش دهید؟

از آسیب و بیماری جلوگیری کنید

چه در حال سفر به کوهنوردی، چه گشت و گذار در شهر یا رفتن به ساحل یا دریاچه باشید، حیوانات خانگی ممکن است در حین سفر بیمار یا مجروح شوند. عادات ایمن و سالم را تمرین کنید تا حیوان خانگی خود را از بیمار شدن یا آسیب دیدن در سفرها جلوگیری کنید. برخی از بیماری‌هایی که حیوانات خانگی ممکن است در سفر در معرض خطر ابتلا به آن‌ها باشند عبارتند از: هاری، لپتوسپیروز، کمپیلوباکتریوز، و بیماری‌هایی که توسط پشه‌ها، کک‌ها و کنه‌ها منتشر می‌شوند مانند بیماری لایم و ویروس نیل غربی. برخی از این بیماری ها می توانند بین افراد و حیوانات سرایت کنند. این نکات می تواند به شما در محافظت از حیوانات خانگی در برابر بیماری یا زخمی شدن در سفر کمک کند:

Traveling with pets

  • همیشه در سفر و ماجراجویی بر حیوانات خانگی نظارت کنید.
  • حیوان خانگی خود را در کریر یا بند نگه دارید.
  • اجازه ندهید حیوانات خانگی با حیوانات دیگر، به ویژه سگ های خیابانی، حیوانات ولگرد یا حیوانات وحشی ارتباط برقرار کنند.
  • به حیوانات خانگی اجازه ندهید در آب راکد شنا کنند، بازی کنند، یا آبی بنوشند که رنگ آن تغییر رنگ داده، بوی بدی دارد، کف، جلبکی یا رگه هایی سبز رنگ روی سطح دارد، یا ماهی مرده یا حیوانات دیگر دارد. در ساحل برخی از آب ها حاوی شکوفه های جلبکی مضر هستند که می توانند افراد و حیوانات خانگی را بیمار کنند.
  • حیوانات خانگی را برای وجود کنه ها بعد از گردش در فضای باز بررسی کنید و با دامپزشک خود در مورد استفاده از یک درمان پیشگیرانه منظم برای کک، کنه و انگل صحبت کنید.
پیشنهاد:
اجتناب از شایع ترین علل مسمومیت حیوانات خانگی

کمک های اولیه در سفر

علاوه بر قرار دادن کیت کمک های اولیه برای حیوان خانگی خود در خانه، لوازم اولیه کمک های اولیه را نیز برای حیوان خانگی خود در ماشین خود نگه دارید. می توانید در پروازها از کیت کمک های اولیه به اندازه سفر برای حیوان خانگی خود استفاده کنید. در اینجا چند نکته مفید برای کمک های اولیه برای سفر با حیوان خانگی خود آورده شده است:

  • برای ارزیابی تغییرات فیزیکی و رفتاری حیوان خانگی خود، زمانی که از خانه دور هستید، یک بررسی سلامت روزانه انجام دهید. اگر در مورد حیوان خانگی خود نگرانی دارید، با دامپزشک خود یا دامپزشک محلی تماس بگیرید.
  • همیشه به یاد داشته باشید: هر کمک اولیه ای که به حیوان خانگی خود داده می شود را با مراقبت های دامپزشکی فوری دنبال کنید. مراقبت های اولیه جایگزین مراقبت های دامپزشکی نیست، اما ممکن است تا زمانی که درمان دامپزشکی در دسترس باشد، جان حیوان خانگی شما را نجات دهد.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

نگهداری گربه ها به عنوان حیوان خانگی

✎تحقیقات نشان داده است که گربه ها می توانند حمایت عاطفی و خلق و خوی شما را بهبود بخشند و […]

گربه سانان سالم: شناخت مشکلات رایج سلامت گربه

گربه ها به طور کلی موجودات سالمی هستند.☻ اما آنها بهترین نیستند که به ما اطلاع دهند که آیا درد […]

نگهداری از سگ ها به عنوان حیوان خانگی

سگ ها می توانند اثرات مثبت زیادی بر زندگی صاحبان خود داشته باشند.❤ آنها بر رشد اجتماعی، عاطفی و شناختی […]

نگهداری پرندگان به عنوان حیوانات خانگی

حیوانات خانگی پردار مانند طوطی ها می توانند مکمل های جذابی برای خانواده باشند. صاحبان پرندگان باید بدانند که اگرچه […]

حیوانات خانگی و مقاومت ضد میکروبی

✎ آنتی‌بیوتیک‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهند، اما هر زمان که استفاده شوند، می‌توانند منجر به مقاومت ضد میکروبی شوند. […]

اسکوپ در مورد تغذیه حیوانات خانگی

✍ تغذیه خوب برای زندگی طولانی و سلامت حیوانات خانگی مهم است. اما اکثر حیوانات خانگی برای انتخاب غذا برای […]

نگهداری از طیور به عنوان حیوان خانگی در حیاط

نگهداری از طیور در حیاط (مرغ، اردک، غاز، مرغ هندی و بوقلمون) رواج بیشتری پیدا کرده است.✿ مردم از پرورش […]

کدام گیاهان خانگی دوستدار حیوانات خانگی را باید بگیرید و پرورش دهید؟

✍ صاحبان حیوان خانگی بودن بسیار شبیه مراقبت از گیاهان است. تغذیه با مقدار مناسب غذا، نور خورشید و آب […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه